niedziela, 10 listopada 2013

Rozdział 4 "Oczywiście ,że zostanę."

Leon
Gdy oderwaliśmy się od siebie z Violą patrzyliśmy sobie głęboko w oczy i nic nie mówiliśmy ,ale nie musieliśmy.Każde z nas rozumiało się bez słów.Oboje wiedzieliśmy ,że kochamy się bezgranicznie mimo iż przez te dwa lata nie mieliśmy ze sobą kontaktu.
-Violu czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz znów moją dziewczyną?-spytałem patrząc jej głęboko w oczy.
-Oczywiście ,że zostanę-odpowiedziała i mnie pocałowała.
-Kocham cię.-powiedziałem
-Ja ciebie też-odrzekła.
Federico
Gdy Violetta wybiegła z sali ,a za nią pobiegł Leon ,zastanawialiśmy się jak się to skończy.Były trzy opcje:
1.nadal będzie tak jak było
2.pozabijają się
3.pogodzą się.
Osobiście chciałbym ,żeby do skutku doszła opcja trzecia ,ale niestety to nie zależy ode mnie.
Po dziesięciu minutach bezczynnego siedzenia postanowiliśmy zobaczyć co się tam dzieję.
-Tylko bądźcie cicho-powiedziała Cami
-Dlaczego?-zapytał głupio Maxi.W sumie to trochę dziwne ,bo to zawsze ja i Leon byliśmy najbardziej nieogarnięci ,ale teraz sam nie mam takich odpałów.
-Bo się dowiedzą ,że ich obserwujemy idioto-odpowiedziała Naty ,gdy zakradaliśmy się w krzaki.
Pewnie z boku musiało to wyglądać zabawnie.Czwórka mężczyzn w garniturach,trzy kobiety w sukniach i panna młoda chowający się po krzakach.Staliśmy za drzewem i obserwowaliśmy jak Leon i Violetta stoją na przeciwko siebie i po chwili się całują  ,a my otworzyliśmy buzię ze zdziwienia.
-Udało się-powiedziałem.
-Co się udało?-zapytał Maxi upadając na krzak i robiąc przy tym dużo hałasu.
-Maxi idioto jak oni cię usłyszą to będzie po nas!-zaczęła cicho krzyczeć moja kochana żona.
-Już was usłyszeliśmy-usłyszałem zza pleców.
Odwróciliśmy się ,a za nami stała rozbawiona Leonetta.
-Dlaczego łazicie po krzakach?-zapytał z rozbawieniem Leon.
-A tak jakoś z nudów-odpowiedziałem.
-Pogodziliście się?-spytała Fran.
-Tak!-powiedziała Vilu i przytuliła się do Leona.Cieszę się ,że wszystko sobie wyjaśnili.
-Chodźcie do środka-powiedziałem i ruszyliśmy do budynku.
Leon
Gdy razem z przyjaciółmi weszliśmy do sali weselnej czułem się jakby obserwowali nas wszyscy goście ,ale zbytnio nie obchodziło mnie to dla mnie ważna była tylko Violetta.Zdecydowanym krokiem ruszyliśmy w stronę naszych rodziców ,którzy siedzieli przy jednym stole i rozmawiali ,aby obwjeścić im szczęśliwą nowinę.Gdy już to nastąpiło byli uśmiechnięci od ucha do ucha ,widać było ,że cieszą się naszym szczęściem.
Około piątej ruszyliśmy z Violettą na parking gdzie stał mój samochód na całe szczęście nic nie wypiłem więc mogę prowadzić.Po około dziesięciu minutach ,które spędziliśmy na rozmowie byliśmy już pod mieszkaniem Violetty.Pocałowałem dziewczyne na pożegananie ,a ona oddała mi pocałunek.
Narrator
Mężczyzna pocałował swoją dziewczynę na pożegnanie ,a ona oddała mu pocałunek.Z czasem ich pocałunki były coraz bardziej namiętne i para całując się, zaczęła wchodzić do mieszkania dziewczyny.Chłopak wziął ukochaną na ręcę i zaniósł w stronę sypialni ciągle całując.Gdy znaleźli się w pokoju Leon położył swoją wybrankę na łożku i zaczął całować ją po szyi.Po krótkim czasie dziewczyna postanowiła przejąć inicjatywę ,przeturlała się tak ,że teraz to ona była w górzę i zaczęła odpinać guziki jego koszuli ,ciągle go całując.Gdy górna część garderoby chłopaka leżała już na podłodze kobieta zaczęła całować jego umięśnioną klatę ,odpinając pasek od spodni.Gdy także dolna część ubrania mężczyzny znalazła się na podłodze i był już w samej bieliźnie odwrócił rolę tak ,że to teraz on był na górze ,a ona na dole.Chłopak sięgnął ku zapieciu od sukienki Violetty ,który powoli odpiął ,a następnie zsunął z niej ubranie.Teraz oboje byli już w samej bieliźnie dziewczyna nie chcąc pozostać w tyle zdjęła swojemu ukochanemu bieliznę wypuszczając jego skarb.Mężczyzna odpiął biustonosz kobiety uwalniając jej piękne ,jędrne piersi.Każdą z nich zaczął całować i pieścić na co ona odpowiadała mu cichymi jękami.Teraz Leon całował brzuch Violetty już był w okolicach majtek ,które jej zdjął i zaczął pieścić jej miejsce intymne.Dziewczyna przeturlała się tak ,że to znów ona była na górze i zaczęła się bawić jego penisem.Po pewnym czasie dziewczyna usiadła na ukochanym okrakiem i tak zaczęła się ich noc pełna bliskości drugiej osoby ,miłości i sexu.

---------------------------------------------
Witajcie kochani!
Przepraszam ,że tak późno ,ale wogóle nie miałam czasu.
Mam nadzieję ,że wam się podoba ,bo według mnie wyszedł badziewny.
Dziękuję za 11 komci pod poprzednim rozdziałem ,4 obserwatorów i 1223 wyświetlenia!!!
Komentujcie.
Do następnego!u
Całuski
Adunia :*

19 komentarzy:

  1. super!
    Kochanaaa!
    Uuu jaka scenka na koncu!
    Maxi nie ogarnienty...
    Czekam z niecierpliwoscią

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha Dobre - "Maxi idioto" haha
    Naxi najlepsza
    I nasza leonetta :)
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      moje dwie ulubione pary!!!
      teraz czekamy na slub Leonetty :)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana Do LBA.
    Więcej szczegółów tutaj : http://leon-violetta-dorosli.blogspot.com/2013/11/2-nominacja-do-lba.html Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! :)
    czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie kochana! <3
    Kolejny raz Leonetty <3 <3 <3
    Bardzo się cieszę, że znowu są razem! :D <3
    Czekam na next z niecierpliwością no i zapraszam do siebie :*

    xAdusiax

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ,
    Leonetta znowu razem - rewelacja!!!
    Czekam na next z niecierpliwoscia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak nasza Leonetta!!!
      Czekam na next!

      Usuń
  7. Rewelacja!!
    Moja ukochana para razem!!
    Zycze weny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny!!!
    Leonetta razem :)
    Genialnie ! Oby tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg jakie to piekne !!!
    Masz talent !!
    Czekam na wiecej i zycze weny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladnie piszesz!!! Podoba mi sie !
    Z niecierpliwoscia czekam na twoje kolejne rozdzialy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super rozdzial!!!!
    Czekam na next z niecierpliwoscia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Likiery kiedy next ? Na twoim drugim blogu pt Nowa Historia Leonetty roździały są. No o stop

    OdpowiedzUsuń
  13. Sorry chodziło o kiedy

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdział!Wow masz talent! Wejdz i ocen,zapraszam tiniasnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy next ?
    Dawno nic nie dodałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam was na mojego bloga leonivilunazawsze.blogspot.com. mysle ze mam fajne rozdzialy.Sa rowniez horoskopy inne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rozdział czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń